Ο αντικανονικός και
παράνομος βάσει του Καταστατικού Χάρτου του Αγίου Όρους (ἄρθρα 112, 113 καὶ 114), ψευδοηγούμενος της
Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Βαρθολομαίος, εν μέσω νέου οίστρου κατατρεγμού και
λυσσαλέας πολεμικής εναντίον της φιλήσυχης και φιλειρηνικής αδελφότητός μας,
δημοσίευσε κατάπτυστο άρθρο, μέσω του οποίου τεχνηέντως υποδαυλίζει και
πιθανολογεί, μία φαντασιόπληκτη συνομωσιολογική σχέση αναμεταξύ ρώσων
υπερεθνικιστών και της μονής μας. Το εν λόγω αξιολύπητο υποκείμενο, κατά την
πάγια τακτική του, συχνά πυκνά δημοσιεύει ποικίλα συκοφαντικά άρθρα εναντίον
μας. Το συγκεκριμένο όμως ομολογούμε ότι υπερβαίνει σε κακεντρέχεια και
εωσφορική έμπνευση κάθε προηγούμενο.
Όλη η δυναμική του
συκοφάντη μας, στηρίζεται σε ένα δίλεπτο βίντεο (το οποίο παραδόξως είναι χωρίς
ήχο, γιατί άραγε; μήπως επειδή βολεύει;) το οποίο παρουσιάζει μια ολιγομελή
ομάδα τυχαίων ρώσων προσκυνητών, οι οποίοι μπαίνουν στην μονή μας για
ολιγόλεπτη φιλοξενία και στη συνέχεια αναχωρούν.
Καταρχάς, να αναφέρουμε
ότι η πιθανότητα βιντεοσκόπησης παρόμοιου σκηνικού σε οποιοδήποτε Ιερό
προσκύνημα του Αγίου Όρους, είναι – όπως αντιλαμβάνεται κάθε εχέφρων άνθρωπος-
πολύ εύκολη και εφικτή.
Αυτό φυσικά, δεν θέλει να
το παραδεχθεί η τυφλωμένη από το πάθος της μισαδελφίας νοημοσύνη του
ψευδοηγουμένου διώκτη μας, του οποίου η εμπάθεια έχει πλέον αναχθεί σε
παράνοια. Κατ’ αυτόν, για όλα τα κακά επί της γης ευθυνόμαστε εμείς οι γνήσιοι
εσφιγμενίτες. Εμείς φταίμε για την μόλυνση στον Αμαζόνιο, για το λιώσιμο των
πάγων στην Ανταρκτική, για τον πόλεμο στην Ουκρανία, για την πολιτική αστάθεια
στην Τουρκία, για την απειλή των πυρηνικών στο στερέωμα της οικουμένης, για
όλα! Με όλους συνωμοτούμε, με όλους είμαστε διαπλεγμένοι, εναντίον όλων
μηχανορραφούμε! Εμείς είμαστε η προσωποποίηση του κακού και όλων των κακών του
σύμπαντος, ενώ ο Βαρθολομαίος η προσωποποίηση του καλού και όλων των καλών του
σύμπαντος!
Χαρακτηριστική επιβεβαίωση
των λεγομένων μας αποτελεί το ακόλουθο πρόσφατο παράδειγμα: προ μηνών, πριν
ακόμα συλληφθεί ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς, ο
ψευδοηγούμενος Βαρθολομαίος είχε δηλώσει στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ (16-4-21), ως
άλλη μαντική Πυθία, το εξής: «όταν έμαθα ότι εξαφανίστηκε ο Παππάς, η πρώτη μου
σκέψη ήταν πως τον είχαν στο μοναστήρι». Με το που ανακοινώθηκε, λοιπόν, η
εξαφάνιση του Παππά, ο Βαρθολομαίος ήταν σίγουρος ότι κρύβεται στο μοναστήρι
μας. Τέτοια αυταπάτη και ψευδαίσθηση καλλιεργεί η εμπάθεια, σε όσους την έχουν
αφήσει να ριζώσει στην καρδιά τους. Και βέβαια το γεγονός ότι τελικά ο Παππάς
συνελήφθηκε στην περιοχή του Ζωγράφου στην Αθήνα, δεν λέει τίποτα για τον
Βαρθολομαίο, διότι αιχμάλωτος στην εμπάθειά του ίσως ακόμα και τώρα προσπαθεί
να εξηγήσει στον εαυτόν του: «πώς
συνελήφθηκε ο Παππάς στην Αθήνα, αφού εγώ ήμουν σίγουρος ότι τον κρύβουν στο
Άγιο Όρος, οι εσφιγμενίτες;»
Φτάνει όμως μέχρι εδώ.
Θεωρούμε πιο σοβαρό, αντί να ασχολείται το πανελλήνιο με τις λασπολογίες του
Βαρθολομαίου, να διαταχθεί επιτέλους μια ενδελεχής εισαγγελική έρευνα
προκειμένου να χυθεί άπλετο φως και ο πτωχυμένος ελληνικός λαός να μάθει, που έχουν
ξοδέψει οι ψευδοεσφιγμενίτες τόσα εκατομμύρια ευρώ τα οποία έχουν εισπράξει και
εισπράττουν ακόμα εξ ονόματός μας. Πώς είναι δυνατόν 2-3 άτομα να χειρίζονται
περιουσιακά στοιχεία της πολυπληθέστερης
αδελφότητος του Αγίου Όρους και να μην δίνουν απολογία σε κανέναν και ποτέ, για
το πώς ξοδεύουν τόσα χρήματα; Από την θέση αυτή ζητάμε να παρέμβει ο όποιος
αρμόδιος εισαγγελέας και να υπάρξει διαφάνεια, με ό,τι οικονομικούς ή
λογιστικούς ελέγχους αυτό συνεπάγεται, στην διαχείριση των εξόδων της Ιεράς Μονής
Εσφιγμένου.
Αγαπητοί φίλοι της Γνησίας
Μονής Εσφιγμένου. Πάσχουμε όχι για ιδιοτελή συμφέρονται, αλλά για θέματα
δογματικής ακρίβειας. Ως γνωστόν, δεν μνημονεύουμε οικουμενιστή και αιρεσιάρχη
«πατριάρχη» και ούτε πρόκειται. Η απάνθρωπη πολεμική που βιώνουμε πηγάζει
αποκλειστικά και μόνο από αυτήν την στάση μας. Το πατριαρχείο τεχνηέντως, με τα
νομικά επιτελεία του, έχουν αναγάγει αυτήν την πνευματική αντιπαράθεση, σε
χιονοστοιβάδα ποινικών διώξεων. Κατ΄ αυτούς είμαστε καταληψίες, προσηλυτιστές,
καταχραστές, πλανεμένοι, απείθαρχοι, άρπαγες και η λίστα δεν έχει τέλος… Αυτήν
την λίστα των …ποινικών μας «εγκλημάτων» αναμασά και ο ψευδοηγούμενος
Βαρθολομαίος, ο σύγχρονος εφιάλτης ολόκληρης της Αθωνικής Πολιτείας. Ως
αχυράνθρωπος, ως η απόλυτη συστημική μαριονέτα του Αγίου Όρους, απλά
επαναλαμβάνει αυτά τα οποία πρέπει να επαναλάβει. Προσέξτε την τακτική και τις
αποκρίσεις του. Ενώ γνωρίζει την ουσία του προβλήματος, όμως ουδέποτε έχει
τολμήσει να τοποθετηθεί νομοκανονικά, αγιοπατερικά, εμπεριστατωμένα, ουδέποτε
έχει καταπιαστεί να σχολιάσει τους συγκεκριμένους Ιερούς Κανόνες και τις
συγκεκριμένες αποφάσεις Οικουμενικών ή Τοπικών Συνόδων, τις οποίες
επικαλούμαστε προκειμένου να αιτιολογήσουμε την εκκλησιαστική μας πορεία.
Τουναντίον, όποτε αναφέρεται στο θέμα αυτό, επιχειρηματολογεί επιπόλαια,
καταθέτει προσωπικές και ουδέποτε αγιοπατερικές θέσεις, αναπτύσει θολολογικά
επιχειρήματα τα οποία και ο πρωτοετής σπουδαστής της Θεολογικής γνωρίζει ότι
δεν ευσταθούν, και όποιον… πάρει ο Χάρος! Όποιον πείσει ότι έχει δίκιο. Όποιον
πλανήσει και εξαπατήσει…
Εμείς όμως, έχουμε ήσυχη
την συνείδησή μας. Λυπούμαστε, βέβαια την απώλεια της ψυχής του ψευδοηγουμένου
και του υπενθυμίζουμε φιλαδέλφως, ότι για μας οι δοκιμασίες αυτές αποτελούν
έπαινο και καύχημα, όμως αλλοίμονο στον προδότη! Αλλοίμονο στον συκοφάντη! Την
προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη όμως ουδείς!
Θα κλείσουμε την επιστολή
μας δημοσιεύοντας αυτούσια την θαυμάσια πραγματεία από το βιβλίο Χρηστοήθεια
(σελ. 258) του αγίου Νικοδήμου του αγιορείτου την οποία και αφιερώνουμε στον
ψευδοηγούμενο Βαρθολομαίο, και η οποία αναφέρεται στο ότι δὲν πρέπει νὰ
σκανδαλίζεται κάποιος ἐναντίον ἐκείνων, ὅπου φυλάττουν τις ἐντολές καὶ τοὺς
ἱεροὺς Κανόνες. Πιστεύουμε ότι ήταν ό,τι πιο ταιριαστό στην περίπτωση του
ψευδοηγουμένου Βαρθολομαίου, τον οποίο καλούμε σε ανάνηψη και μετάνοια, αν
επιθυμεί να αποφύγει το τέλος του Ιούδα.
Ὅτι δὲν πρέπει νὰ σκανδαλίζεται τινὰς ἐναντίον
ἐκείνων, ὅπου φυλάττουσι τὰς ἐντολὰς καὶ τοὺς ἱεροὺς Κανόνας.
Φυλαχθῆτε Χριστιανοί, ἀπὸ τοῦ νὰ κατηγορῆτε
τοὺς ἄλλους· μάλιστα δὲ καὶ ἐξαιρέτως φυλαχθῆτε καλὰ ἀδελφοί μου,
νὰ μὴ σκανδαλίζεσθε καὶ ταράττεσθε, ὅταν βλέπετε ἢ ἀκούετε
κάποιους ἀδελφοὺς πὼς φυλάττουν τὰς ἐντολὰς τοῦ Κυρίου καὶ τοὺς ἱεροὺς
Κανόνας τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν οἰκουμενικῶν καὶ τοπικῶν Συνόδων
καὶ τῶν κατὰ μέρος ἁγίων Πατέρων, ἀλλὰ μάλιστα σπουδάσατε νὰ τοὺς
μιμῆσθε καὶ ἐσεῖς, ἐπαινοῦντες αὐτοὺς ὡς φύλακας
τῶν ἐκκλησιαστικῶν παραδόσεων καὶ τῶν ἐντολῶν τοῦ Κυρίου, καὶ προσέχετε
δι᾿ ἀγάπην Θεοῦ, νὰ μὴ κατηγορῆτε τοὺς τοιούτους μὲ δύσφημα ὀνόματα,
(σημ.: ὅπως πχ. φονταμενταλιστάς, στενοκέφαλους,
Παλαιοημερολογίτας, εἰκονολάτρας, κλπ…) ἢ νὰ τοὺς κατατρέχετε
καὶ νὰ τοὺς διώκετε, ὡς τάχα παραβάτας τῶν τωρινῶν συνηθειῶν, καὶ τῶν
ἀνθρωπίνων παραδόσεων.
α' διότι κατηγοροῦντες καὶ διώκοντες αὐτοὺς,
τὸν ἴδιον τὸν Χριστὸν κατηγορεῖτε καὶ διώκετε καὶ τοὺς θείους αὐτοῦ Ἀποστόλους καὶ
τοὺς ἁγίους Αὐτοῦ. Ἐπειδὴ ἐκεῖνοι διὰ τὴν ἀγάπην τῶν ἐντολῶν τοῦ
Χριστοῦ καὶ διὰ τὴν ἀλήθειαν, τὴν ὑπὸ τῶν Ἀποστόλων καὶ τῶν ἁγίων παραδεδομένην,
πάσχουν καὶ ἀγωνίζονται·
β' διότι κατηγοροῦντες τοὺς τοιούτους
καὶ διώκοντες, ἐσεῖς μὲν συναριθμεῖτε τὸν ἑαυτόν σας μὲ τοὺς παλαιοὺς
ἐκείνους διώκτας τῶν ἁγίων, καὶ τοὺς τυράννους, ἐκείνους δὲ κάμνετε νὰ
συναριθμηθοῦν μὲ τοὺς Παλαιοὺς ἐκείνους διωκομένους ἁγίους, καὶ νὰ γίνεσθε
αἴτιοι νὰ ἀξιωθοῦν τοῦ μακαρισμοῦ τοῦ Κυρίου τοῦ λέγοντος· «μακάριοί
ἐστε ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καὶ διώξωσι, καὶ εἴπωσι πᾶν πονηρὸν ῥήμα
καθ᾿ ὑμῶν ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ» (Ματθ. ε',11).
Καὶ
γ'. διότι ὅσον ἐσεῖς πολεμεῖτε καὶ διώκετε
τοὺς τοιούτους φύλακας τῆς ἀληθείας καὶ τῆς ἀρετῆς, τόσον ἐκεῖνοι σᾶς
νικοῦν καὶ λαμβάνουν στεφάνους, ἐπειδὴ ἔχουν πολεμοῦσαν ὑπὲρ αὐτῶν
τὴν ἀλήθειαν, καὶ αὐτὸν τὸν τῆς ἀληθείας Θεόν, καθὼς εἶναι γεγραμμένον·
«ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περὶ τῆς ἀληθείας, καὶ Κύριος ὁ Θεὸς
πολεμήσει ὑπὲρ σοῦ» (Σ.Σειρ.
δ'. 28). Καὶ ἐπειδὴ ἡ παρ᾿ αὐτῶν πρεσβευομένη ἀλήθεια, εἰ καὶ πολεμεῖται,
ἀλλ᾿ οὐδέποτε νικᾶται· πάντοτε δὲ νικᾷ τοὺς πολεμοῦντας αὐτήν, ὡς
εἶπε ὁ σοφὸς Ζοροβάβελ· «ὑπὲρ δὲ πάντα νικᾷ ἡ ἀλήθεια» (Α' Ἕσδρα γ' 12). καὶ πάλιν· «ἡ ἀλήθεια μένει,
καὶ ἰσχύει εἰς τὸν αἰῶνα, καὶ ζῇ καὶ κρατεῖ εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος» (αὐτόθι δ', 38). («Χρηστοήθεια» Ἁγίου
Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου σελ. 258).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου