Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ....ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ "ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ" ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ΣΤΙΣ 27/03/2011. Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ, ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ, ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΦΩΝΕΣ, ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ, ΚΕΝΟΦΑΝΕΙΣ ΒΟΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΡΟΕΠΕΙΕΣ...ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΔΩΣΕ ΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΔΑΧΗ ΠΡΟΣ ΛΑΪΚΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΩΜΕΝΟΥΣ.


ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ


Μακαριότατε, σεβασμιότατοι γιοι ρχιερες, τίμιον πρεσβυτέριον, γαπητοί ν Χριστ δελφοί, κατ' ρχάς θά θελα νά σς μεταφέρω τήν εχήν τς Κυρίας Θεοτόκου, τς περιβολάρισσας το γίου ρους. Καί δεύτερον, μαζί μέ λους τούς δελφούς, νά σς π κι γώ δύο λόγια. Δέν ρθα γιά νά σς διδάξω, εμαι τελευταος πό λους σας, ρθα μόνο νά σς π δύο λόγια, γιά τά ποα θά δώσουμε βαρύτητα, τί πρέπει νά κάνουμε πό δ καί πέρα. Εμαστε πραγματικά σέ δύσκολες στιγμές, σέ δύσκολες ρες. χθρός χει δουλέψει πάρα πολύ. πρεπε σήμερα, δ πλατεα, νά χει μαυρίσει πό τό ράσο. πάρχουν τόσοι ρχιερες, πάρχουν τόσοι ερες, λλά δυστυχς γώνας εναι γιά τούς λίγους καί γιά τούς κλεκτούς. Γι' ατούς, τούς ποους χει προορίσει Θεός, νά δίνουν τή μαρτυρία τς Πίστεως πάντοτε. Μς τό λέγουν ο γιοι Πατέρες μας, τι θά ρθει καιρός, πού θά ρθει ντίχριστος καί γιά σημεο του καί γιά γνώρισμά του θά χει τό 666. Πολλοί μφιβάλουν, ν ατά τά συστήματα εναι το ντιχρίστου. πρχε ποτέ λλοτε στήν στορία τς νθρωπότητος κάποιος, πού νά παρουσιαστε μ' ατό τό νούμερο; Μς καλον νά γίνουμε πολίτες, νά πάρουμε τήν κάρτα μις πολιτείας, ποις πολιτείας; πολιτεία ατή εναι πολιτέια τς Βασιλείας τν Ορανν εναι πολιτεία τς Βασιλείας το ντιχρίστου; Ο γιοι μς πληροφόρησαν, τι Βασιλεία ατή θά εναι το τελευταίου δικτάτορος τς νθρωπότητος, δηλαδή το ντιχρίστου. Μς χουν προειδοποιήσει ο γιοι Πατέρες καί μς λένε: "Προσέξτε! Ποσέξτε! Διότι θά ρθει μέ πονηρία κι ν εναι δυνατόν νά ξαπατήσει κόμα καί τούς κλεκτούς". Κι μως χουμε φτάσει στό σημεο νά κομε πολλά καί διάφορα, τι ατά δέν εναι τίποτα, τι μς τά χορηγον γιά τό καλό μας, γιά τήν εημερία μας. Ξέρετε πόσα τράβηξαν ο γιοι Μάρτυρες, τόσα κατομμύρια, γιά νά κρατήσουν τό νομα ατό το χριστιανο; Ξέρετε πόσα μαρτύρια, πόσες φυλακές, τράβηξαν πόσους γνες ο γιοι Πατέρες ο μηλογητές μας, γιά νά μή χάσουν τό νομα το 'Ορθοδόξου Χριστιανο; Γιατί Χριστιανός εναι ταυτισμένος μέ τό νομα το Χριστο. ταν διάβολος κουσε, τι ο μαθητές το Χριστο νομάσθησαν Χριστιανοί, τότε ρχισε τόν πόλεμο καί τόν γώνα του ναντίον τς κκλησίας το Χριστο μας! Πόσες αρέσεις, πόσα σχίσματα, πόσοι διωγμοί γιά νά μπορέσουν, λα ατά γιά νά μπορέσουν νά ζήσουν τό τιμημένο ατό νομα, τό νομα το Χριστιανο. Καί σήμερα σ' ατή τή λαίλαπα τς παγκοσμιοποιήσεως, πού ζομε, εναι φανερό, τι προσπαθον νά μς πάρουν ατό τό νομα. Μς βγαλαν τό νομα "Χριστιανός ρθόδοξος" πό τήν ταυτότητα. Γιατί; Μς βγαλαν κάρτα σφαλίσεως. Γιατί; Δηλαδή ρνούμεθα τήν πρόνοια το Θεο καί κοιτμε πς θά μς σφαλίσει ντίχριστος; Ξέρετε ποιά θά εναι σφάλειά του. ταν, λέει, θά πικρατήσει, καί ταν δέ θά πάρχουν τρόφιμα, θά λέει στόν κόσμο: "λτε νά σς σφραγίσω γιά κι γώ θά σς δώσω!" Θά δώσει γιά λίγο καιρό καί μετά θά πε: "νθρωποι, φο ορανός δέ βρέχει, φο γ δέ βγάζει καρπούς, πς θά σς δώσω νά φτε;" Καί τότε θά καταλάβουν λοι πόσο ξεγελαστήκανε πό τά          πατηλά ατά συστήματα του ντιχρίστου. Γιατί, λοιπόν, τήν λευθερία, πού μς δωσε Θεός νά πογράψουμε μες ο διοι μέ τά χέρια μας τήν καταδίκη μας; Ποιό θά εναι τό ντάλλαγμα, μέ τό ποο θά πουλήσουμε τήν ψυχή μας στόν ντίχριστο ντί πινακίου φακς; Ποιός ρνήθηκε τόν Δεσπότη Χριστό καί ζησε αωνίως σ' ατήν τή γ. λοι κάποια μέρα θά φύγουμε πό δ. Καί τό πρτο, πού θα δώσουμε λόγο στόν Δεσπότη Χριστό, θά εναι άν τηρήσαμε τήν πίστη μας καί τήν μολογία μας νόθευτον, κάτι τό ποο προσπαθον νά κλέψουν ο νθρωποι το ντιχρίστου. Πατέρες κι δελφοί, χθρός δέν εναι πλέον πρό τν πυλν, λλά χει μπε μέσα στήν λληνική κοινωνία, χει μπε μέσα στήν κκλησία, χει μπε μέσα στήν οκογένεια, χει μπε μέσα σέ κάθε σύστημα τς λληνικς κοινωνίας. Καί θέλετε νά δετε; Κοιτχτε πς μς χουν κάνει. Μς χουν χωρίσει μέ τά μερολόγια, μέ τίς αρέσεις, μέ τόν οκουμενισμό καί μς χουν φέρει σέ μιά τέτοια κατάσταση, πού νά μήν μπορομε νά συγκεντρωθομε καί νά πομε να βροντερό ΟΧΙ σέ ατούς, πού προσπαθον νά μς στερήσουν τήν λευθερία! Μήπως, εμαστε λοι πεύθυνοι γι' ατό, τό ποο γίνεται σήμερα; λοι επαν τί εναι ντίχριστος καί τί εναι τό σφράγισμα, γώ δέ θά περιοριστ κε μόνο. Θά π κάτι λλο. ραα, λοιπόν! Σάν καλοί ατροί, βρήκαμε ποιά εναι ρρώστεια. Τί πρέπει νά κάνουμε. Μήπως καθένας πό μς εμαστε πεύθυνοι γι' ατό, πού γίνεται σήμερα; Θέλετε, λοιπόν, νά σς π μερικά παραδείγματα; Καταντήσαμε τήν λληνική κοινωνία, χι κοινωνία νθρώπων, λλά κοινωνία ζώων. Καί ξέρετε πς; πιτρέπει Θεός νά τά παθαίνουμε λα ατά, γιατί λάξαμε τά θη καί τά θιμά μας. Βλέπουμε καθημερινά στή ζωή μας, ατά, πού παγορεύει Θεός ρητς, μες νά τά κάνουμε σά μόδα. Καί ποιό εναι ατό; Θά δετε τίς γυνακες, μς λένε ο Πατέρες μας, νά γυρίζουν στούς δρόμους καί νά μή γνωρίζουμε ν εναι νδρες ν εναι γυνακες. Κατηγορομε τόν ρώδη, πειδή σφαξε τά νήπια, ξέρετε τι σήμερα μόνο στήν λλάδα ο κτρώσεις φτάνουν τίς 500.000; Βάλαμε τό διάβολο μέσα στό σπίτι μας, πού εναι τηλεόραση. λεγε γιος Κοσμς Ατωλός, τι θά εναι διάβολος μέσα σέ κάθε σπίτι καί τά κέρατά του θά εναι στά κεραμίδια. χει κάτι καλό νά μς δείξει; χι! Γιατί ο σκοτεινοί νθρωποι, ο ποίοι κατευθύνουν τά μέσα νημερώσεως, ξέρουν τί κάνουν. Ξέρουν, τι δέν πάρχει λλος τρόπος νά ποτάξουν τόν λληνα, παρά μόνο ταν το φαιρέσουν τήν πίστη το Χριστο καί τήν λπίδα γιά τήν πατρίδα καί τήν λευθερία. ρχονται, λοιπόν, λοι ατοί σήμερα νά μς πον τί; Μήπως πρέπει μονοι μας νά στραφομε καί νά δομε πς καί πότε καί τί πρέπει νά κάνουμε; Μήπως χρειάζεται νά κάνουμε μετάνοια, πως ο Νηνευίτηες, πως προφήτης Δαυίδ, μήπως χρειάζεται λοι μες, πού γκληματομε ναντίον το λληνικο λαο, νά δώσουμε κάπου πολογία; Μήπως θά πρέπει νά μετανοήσουμε γιά νά ποφευχθε δικτατορία το ντιχίστου; Εμαστε τοιμοι λοι σοι μαζευτήκαμε δ σήμερα νά πολεμήσουμε ναντίον το ντιχρίστου; Μά δέν νά ρνηθομε οτε μία κάρτα! Δέν εμαστε ξιοι νά κάνουμε τό Σταυρό μας σά χριστιανοί! Δέν ξέρουμε νά κάνουμε τό Σταυρό μας! Καί μετά λέμε, πώς μς φταίνε λλοι! Εναι πραγματικά φακέλωμα. Εναι πραγματικά στέρηση τς λευθερίας, καί τν δικαιωμάτων, πού μς δωσε Θεός. διος Θεός δε μς στερε τήν λευθερία. λλά μς φήνει  λευθέρους νά διαλέξουμε τό γαθόν τό κακόν. Προσπαθον μ' ατόν τόν τρόπο νά μς πον καί νά μς φαιρέσουν τό νομα, πού μς δωσε Δεσπότης Χριστός στό Βάπτισμα καί νά μς δώσουν να νούμερο, τό νούμερο το ντιχρίστου! Εναι συνδεδεμένο καί ατό μέ τήν πίστη μας. Γιατί ν δέν ρνηθομε τή στέρηση τς λευθερίας, δέ θά μπορέσουμε νά ρνηθομε οτε τό σφράγοσμα το ντιχρίστου. Πατέρες κι δελφοί, ς κοιτάξουμε τί πρέπει νά κάνουμε! Ο χθροί εναι παντο. Εναι μέσα στήν κκλησία, εναι μέσα στήν οκογένεια, εναι μέσα σέ κάθε πτυχή τς λληνικς ζως. Μς ποχρέωσαν κάι μς ποδούλωσαν στούς Ερωπαίους. Γιατί; λοι, τό τι εναι νθρωποι σήμερα, τό χρωστον στήν λλάδα! Δέν τούς χρωστμε, λοιπόν, τίποτα, λλά μς χρωστον! Μς χρωστον ο Γερμανοί καί ο ταλοί, γιατί κατέστρεψαν τήν λλάδα μας. Μς χρωστον λοι αατοί. ταν ο λληνες χτιζαν τούς Παρθεννες κι κπολίτιζαν τούς λαούς, ατοί ζοσαν κόμα μέσα στά σπήλαια. Τούς εχαριστομε, πού μς βοήθησαν, λλά δέν τούς χρωστμε! Καί θυμηθετε! Καί κάτι λλο. Δέν εναι μόνο πιβουλή ναντίον τς πίστεώς μας, εναι καί ναντίον τς πατρίδας μας! Βλέπετε τί γίνεται μέ τή Μακεδονία. Προσπαθον λοι ατοί, ο θνοπατέρες ο λεγόμενοι, πού ξεπούλησαν τά πάντα καί μς λένε νά βρομε μία νομασία κοινά ποδεκτή καί πό τούς Σκοπιανούς καί πό μς! Μά μία εναι λήθεια: τι Μακεδονία εναι μία καί εναι λληνική! λλάδα εναι μία καί νήκει μόνο στούς λληνες. κούω τώρα καί διάφορα. ρθαν στήν λλάδα καί κάνουν περγία πείνας γιά νά ζητήσουν τά δικαιώματά τους! ς πάνε στήν πατρίδα τους νά ζητήσουν κε τά δικαιώματά τους! Δεχόμαστε λους σοι εναι ννομοι πολίτες, λλά δέ δεχόμαστε ατούς, πού ρθαν δ νά καταλύσουν τήν πατρίδα μας καί νά γίνουμε σκλάβοι χωρίς νά τό θέλουμε! Τά σχέδιά τούς ποσκοπον στό νά κάνουν τήν λλάδα κομμάτια καί καθεαυτο λλάδα νά εναι κάτω πό τή Λάρισα. Θέλουν νά δώσουν τή Μακεδονία στά Σκόπια, τή Θράκη στούς Τούρκους, θέλουν νά σλαμοποιήσουν κόμα καί τήν θήνα. ς μήν τούς δώσουμε, λοιπόν, ατό τό δικαίωμα! Μς λένε, τι δέ διεκδηκομε τίποτα! Μά ποιός επε κύριε Πρωθυπουργέ καί κύριοι Βουλευτές, τι μες δέ διεκδηκομε; λος λαός, πού βρίσκεται δ διεκδικε! Διεκδικε τή Μικρά σία, διεκδικε τήν νατολική Ρωμυλία, διεκδικε τό Μοναστήριο, διεκδικε τίς Χαμένες Πατρίδες! Ποιός μς μίλησε γιά τή Γενοκτονία τν Ποντίων; Καί δεχόμαστε μέσα στήν λλάδα, ατούς, πού μς σφαγίασαν γιά νά ξανασφαγιάσουν τόν λληνικό λαό; Ατό εναι πολιτικήσας; Κρίμα! Νομίζετε, τι Τρόικα ρχεται στήν λλάδα, γιά νά δε ν πραγματικά βαδίζουμε καλά; ρχεται στήν λλάδα νά διαπιστώσει ν βαδίζουμε κατά τό διάβολο χι, ν κατεβάζουμε τά ερά σύμβολα, πού μς επαν, τι δέ χρειάζονται, ν καταργήσαμε τή σημαία μας πού μς επαν, τι δέ χρειάζονται,, ν καταργήσαμε τά θη καί τά θιμά μας. Καί ν λα γίνουν κατά πς τό θέλουν , πως καί γίνεται, τότε μς δίνουν κι λλα χρήματα. Πάρτε καί ξεπουλστε! Φτε τά χρήματα τν βαρίων! Τί χρειάστηκε, μως, ούδας τά χρήματα; Γιά νά πάρει τό σχοινί, μέ τό ποο καί κρεμάσθηκε. τσι θά πνιγον λοι, σοι πιβουλεύονται τήν λλάδα μας. Νύχτα θά φύγουν πό τήν λλάδα λοι, σοι θέλουν νά μς κάνουν σκλάβους τους. γώ χαίρομαι, πού βλέπω σήμερα τούς δικούς μας νθρώπους, τόν ρχιεπίσκοπό μας, μέ τόν ποο βαδίζουμε μαζί τό δρόμο ατό τς πίστεως κι εχομαι μέσα πό τήν καρδιά μου καί παρότι βρισκόμαστε σέ ναν διωγμό νελέητο κι ατό χι πό Νέρωνες πό Διοκλητιανούς, εχομαι νά δώσει Θεός νά πορευθομε λοι μαζί τό δρόμο τς Πίστεως καί τς λπίδος, τήν ποία χουμε στό Δεσπότη Χριστό. Καί νά μήν ξεχντε ποτέ να πρμα: τι Πρωτεύουσα τς λλάδας εναι Κωνσταντινούπολη! Μήν ξεχντε, τι ερέας, πού ρχισε τή λειτουργία, μς περιμένει νά τήν τελειώσουμε! Μήν ξεχντε, τι τά Εζωνάκια μας, τά ποα εναι πό τόν λιο μαυρισμένα, μς περιμένουν νά πάμε λοι μαζί νά νάψουμε κεριά, στή μεγάλη κκλησιά το Γένους μας! λοι μαζί ς πομε να βροντερό "χι" σέ κάθε ναν, ποος πιβουλεύεται τήν πίστη μας καί τήν πατρίδα μας καί νά το πομε ετε λέγεται Πρωθυπουργός ατός ετε λέγεται ντίχριστος, τι σέ λίγο λλάδα δέ θά τόν χωράει∙ ο λληνες ξέρουν νά πομένουν, λλά ξέρουν καί νά πολεμον! Καί κρατεστε ατό γιά τό τέλος: πως ο γιοι Μάρτυρες μεθοσαν πό τά αματα πού βλεπαν νά χύνονται πέρ τς Πίστεως το Χριστο μας, τσι κι μες ς μιμηθομε λους ατούς, ς μιμηθομε τούς ρωες το '21 καί ς πομε μαζί μέ τόν θνικό μας ποιητή, Κωστή Παλαμά, "να μονάχα θά σς π, δέν ξέρω λλο κανένα, μεθεστε π' τό θάνατο κρασί το '21"! λοι μαζί στήν γιά-Σοφιά!                           

ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ 27/03/2011 ΣΤΟ ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ...


ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΗ ΣΗΜΕΡΑ 27/03/2011 ΣΤΟ ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ... ΟΙ ΠΡΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ 2000-5000 ΑΤΟΜΑ ... ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50000 ΑΤΟΜΑ. ΟΠΩΣ ΜΑΡΤΥΡΑΕΙ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ, ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΟΦΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ ΞΥΠΝΗΣΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΘΗΝΩΝ , κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΙΛΩΝ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ, κ.ΗΛΙΑΣ ΝΑΣΣΟΣ.
 ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΣΟΙ ΠΑΡΑΥΡΕΘΗΣΑΝ ΣΤΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ LINK ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΙΩΝ.

http://www.dailymotion.com/video/xhu8ng_yyyyyyyyyyy-yyy-yyy-yyyyy-yyy-yyyyyy-27-03-2001_news#from=embed&start=5

ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΣΕ ΝΕΟΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ  ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ .... ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑΣ - ΕΠΕΙΓΟΝ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011) ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
Άγιο Όρος, 25/03/2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετά λύπης μας σας ενημερώνουμε ότι οι Κατσουλιέρηδες γνωστοί από το παρελθόν για τις επιθέσεις στο Μοναστήρι μας, με λοστούς και βαριές, ετοιμάζουν καινούργιο κύμα επιθέσεων προς το Μοναστήρι μας αυτή τη φορά και με την Αστυνομική συμβολή. Σας ενημερώνουμε λοιπόν για τα εξής:

  • ·         Ουδέποτε οι Κατσουλιέριδες άνηκαν ή θα ανήκουν στο μοναχολόγιο της Μονής μας, καθώς επίσης μετά από όσα δεινά έχουν κάνει εναντίον μας, δεν είναι, ούτε θα είναι  ευπρόσδεκτοι σε αυτό. Ο μοναχός πρέπει να διδάσκει αγάπη με την στάση του, αυτοί απλά έχουν μάθει να την δείχνουν με βαριές και λοστούς. Η γνήσια Ιερά Μονή Εσφιγμένου δεν ήθελε ούτε τα ευρωπαϊκά κονδύλια, αυτοί πήραν το όνομα μας και όχι μόνο τα ευρωπαϊκά κονδύλια, αλλά διεκδικούν και ότι χτίσαμε σαν αδελφότητα 15 αιώνων. Μακριά τέτοιοι μοναχοί από το Μοναστήρι μας αλλιώς αποποιούμαστε κάθε ευθύνης, δεν θα ανεχτούμε ξανά άλλη προβοκάτσια…


  • ·         Η πολιτική και αστυνομική ηγεσία του Άγιου Όρους αφού φανταζόμαστε κατακρίνει αυτές τις ενέργειες του παρελθόντος (λοστούς και βαριές) καλό θα ήταν να μην ενθαρρύνει καινούργιες.


Σας ενημερώσαμε και σε προηγούμενο δελτίο τύπου ότι το μόνο δίλλημα για μας εξακολουθεί να είναι, Ορθοδοξία ή Θάνατος. Ζούμε αποκλεισμένοι χωρίς κανένα δικαίωμα ούτε σε φάρμακα ούτε σε τρόφιμα. Βγάζουμε τα καΐκια μας για ψάρεμα έρχεται το Λιμενικό να μας τα κατασχέσει, βγαίνουμε να κόψουμε ξύλα στην έκταση του Μοναστηριού μας οι Κατσουλιέριδες στέλνουν την Αστυνομία να μας επιπλήξει. Μας πήραν το όνομα μας, μας βάφτισαν αυθαίρετα καταληψίες και σχισματικούς ώστε να είναι πιο εύκολη, νομικά, η απομάκρυνση μας από το Άγιο Όρος.

Οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων εναντίον μας, έγιναν για μας καθημερινότητα, φέρνουμε κρυφά νύχτα τρόφιμα και φάρμακα, νύχτα επίσης μεταφέρουμε τους αρρώστους μας και όλα θα τα ανεχτούμε καρτερικά. Δεν θα θέλαμε όμως να υπάρξουν ξανά γεγονότα που αμαυρώνουν την εικόνα του Άγιου Όρους. Ούτε αίμα μοναχών να ποτίσει ξανά αυτή την Άγια γη. Παρακαλάμε λοιπόν για σύνεση, ότι είχαμε που να εξαργυρώνεται μας το πήρανε, το τελευταίο που έχουμε να χάσουμε πια … είναι οι ζωές μας.

Μετά τιμής,
Γραφείο Τύπου Ιεράς Μονής Εσφιγμένου – Άγιο Όρος  

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011




ΥΓ.1 Μπεν-Γκουριόν: «...το κράτος του Ισραήλ θα είναι θεμελιωμένο στις αρχές που δίδαξαν οι προφήτες του Ισραήλ: ελευθερία, δικαιοσύνη και ειρήνη. Θα εξασφαλίσει απόλυτη ισότητα πολιτικών και κοινωνικών δικαιωμάτων σε όλους τους πολίτες, αδιακρίτως πεποιθήσεων, φυλής ή φύλου. Θα προστατεύσει την ελευθερία της συνείδησης, του θρησκευτικού δόγματος...» 14 Μαΐου 1948
(ΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ, Γιάννης Δ. Σακκάς, εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ)

Υ.Γ.2 Λουκής Λουκαΐδης, πρώην:
• Δικαστής στό Εὐρωπαϊκό Δικαστήριο Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων (1998-2008).
• Μέλος τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἐπιτροπῆς Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων (1989-1998).
• Πρόεδρος τοῦ Διεθνοῦς Συνδέσμου γιά τήν προστασία τῶν Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων στήν Κύπρο (ἀπό τό 1988).
• Διορισμένος Γενικός Εἱσαγγελέας τῆς Κύπρου (1975-1998).



Ὑπόθεση Πατριάρχου Ἱεροσολυμων Εἰρηναίου.

Εἰσαγωγή-Συνάντηση μέ τόν αγιοταφίτη Θεόφιλο

Ἔχοντας τίς ὁδηγίες νά συναντήσω τόν Πατριάρχη Ἱεροσολύμων Εἰρηναίο καί νά ἐξακριβώσω τήν ἀντιμετώπιση τήν ὁποία δέχεται καί γενικότερα τίς συνθήκες διαβίωσης του στό πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων σέ σχέση μέ τά ἀνθρώπινα δικαιώματα, ἐπισκέφθηκα τήν Ἱερουσαλήμ στίς 4 Νοεμβρίου τοῦ 2008 πῆγα κατευθείαν στό Πατριαρχεῖο ὅπου ζεῖ. Πρῶτα εἶδα τόν σημερινό ἐπικεφαλής Θεόφιλο στό γραφεῖο του. Τοῦ ἐξήγησα τόν σκοπό τῆς ἐπισκέψεώς μου. Μού εἶπε πώς εἶχε ἀκούσει γιά μένα ἀπό τόν πρεσβευτή τῆς Κύπρου καί -κατά συνέπεια- θά μοῦ ἐπιτρέψει νά δῶ τόν Εἰρηναῖο, ὁ ὁποῖος μένει στό κτίριο τοῦ πατριαρχείου σέ ἕνα κελί τό ὁποῖο εἶναι κλειδωμένο ἀπό ἔξω, ὁ Θεόφιλος εἶπε πώς κάποιος πρέπει νά μέ συνοδεύσει γιά νά ξεκλειδώσει τήν πόρτα καί νά μείνει μαζί μου κατά τή διάρκεια τῆς συναντήσεώς μου μέ τόν Εἰρηναῖο. Κατάλαβα πώς τό πρόσωπο τό ὁποῖο θά μέ συνόδευε θά ἦταν ἕνας ἀστυνομικός. Δήλωσα στόν Θεόφιλο πώς δέν θά ἦταν καλό ἤ σωστό ἕνα τρίτο πρόσωπο νά εἶναι παρών κατά τή διάρκεια τῆς συναντήσεώς μου μέ τόν Εἰρηναῖο, κυρίως ὅπως ἠ ἰδιότητά μου ὡς δικηγόρος τό κατανοοῦσε προκειμένου νά λάβω πληροφορίες ἀπό τόν Εἰρηναῖο γιά τίς συνθῆκες διαβίωσής του. Τόν ρώτησα γιατί θεωρεῖτο ἀπαραίτητο νά ὑπάρχει κάποιος ἐκεῖ κατά τή διάρκεια τῆς συναντήσεώς μου μέ τόν Εἰρηναῖο. Εἶπε ὅτι αὐτό εἶναι αναγκαῖο γιά λόγους ἀσφαλείας. Στό τέλος πείσθηκε νά μου ἐπιτρέψει νά συναντήσω τόν Εἰρηναῖο μόνος μου.
Μέχρι τήν ἄφιξη τοῦ ἀστυνομικοῦ, ὁ ὁποῖος θά μέ συνόδευε στό κελί τοῦ Εἰρηναίου εἶχα μία συζήτηση μέ τόν Θεόφιλο σχετικά μέ τίς συνθήκες τῆς παραμονῆς τοῦ Εἰρηναίου στό Πατριαρχεῖο. Ὁ Θεόφιλος ἐκφράσθηκε μέ ἕναν ἥρεμο, ἀλλά ἐπιθετικό τρόπο ὅσον ἀναφορᾶ τόν Εἰρηναῖο. Εἶπε ὅτι ὁ Εἰρηναῖος δέν θά ἔπρεπε νά μείνει στό Πατριαρχεῖο ἐπειδή ἐκθρονίσθηκε καί καθαιρέθηκε ἀπό τή θέση του ὡς πατριάρχης μέ ἀποτέλεσμα τώρα νά ἕνας συνηθισμένος μοναχός, καί ὡς τέτοιος θά ἔπρεπε νά εἶχε πάει σέ μοναστήρι γιά νά περάσει μία περίοδο ταπεινώσεως. Αὐτός, εἶπε, εἶναι ὁ νόμος τῆς Ἐκκλησίας. Τοῦ εἶπα πώς μαζί μέ τούς αὐστηρούς κανόνες ὁποιουδήποτε νόμου ὑπάρχουν καί οἱ ἀρχές τῆς δικαιοσύνης καί τῆς ἐπιείκειας. Λαμβάνοντας ὑπ᾿ ὄψιν τήν προηγούμενη θέση τοῦ Εἰρηναίου ὡς πατριάρχου, πρέπει νά δείξουν ἐπιείκεια ἀπέναντί του, καί νά τοῦ ἐπιτρέψουν νά ζεῖ στό
Πατριαρχεῖο. Στή συνέχεια τόν ρώτησανἐάν παρέχουν φαγητό στόν Εἰρηναῖο καί ἐκεῖνος εἶπε ὅτι ὁ Εἰρηναῖος ἀρνεῖται νά δεχθεῖ φαγητό ἐπειδή φοβᾶται μήπως τόν δηλητητριάσουν. Στή συνέχεια τόν ρώτησα γιατί τόν ἔχουν κλειδώσει καί δέν τοῦ ἐπιτρέπουν νά κινεῖται ἐλεύθερα ἔξω ἀπό τό κελί του καί εἶπε πώς δέν τό κάνουν ἐπειδή οἱ ὁπαδοί τοῦ Εἰρηναίου ἔρχονται καί δημιουργοῦν μία κατάσταση ἀταξίας. Δέν συνέχισα τή συζήτηση ἐπειδή ἔνοιωσα πώς ἡ ἀτμόσφαιρα ἔχει μία ἔνταση καί ἐπιθετικότητα καί δέν ἤθελα νά ριψοκινδυνέψω τίς πιθανότητές μου νά δῶ τόν Εἰρηναῖο. Ἄλλοι ἱερεῖς ἦταν ἐπίσης παρόντες στό γραφεῖο κατά τή διάρκεια τῆς συνάντησης μου μέ τόν Θεόφιλο.
Ἕνας ἰσραηλινός ἀστυνομικός, ὁ ὁποῖος ἦταν ὁπλισμένος μέ συνόδευσε στήν πόρτα τοῦ κελιοῦ τοῦ Εἰρηναίου, τό ὁποῖο εἶναι περικυκλωμένο ἀπό σιδερένια κιγκλιδώματα τά ὁποῖα ἐμποδίζουν παντελῶς τήν πρόσβαση στό μέρος πού βρίσκεται πίσω τους. Κάποιος λαμβάνει τήν ἐντύπωση πώς αὐτή ἡ κατάσταση εἶναι παρόμοια μέ φυλακῆς. Περίμενα γιά λίγη ὥρα γιά τό κλειδί καί ὅταν ἡ πόρτα ἄνοιξε, μπήκαμε μέσα σέ μία μικρή αὐλή μετά τήν ὁποία ὑπῆρχε μία ἄλλη πόρτα πού ὁδηγοῦσε στό κελί καί ὅταν τήν χτυπήσαμε ὁ Εἰρηναῖος ἐμφανίσθηκε καί τήν ἄνοιξε. Ὁ ἀστυνομικός ἔφυγε καί μπῆκα στό κελί τοῦ Εἰρηναίου γιά τό ὁποῖο ἔλαβα τήν ἐντύπωση ὅτι ἀποτελεῖται ἀπό μία μικρή κουζίνα, μπάνιο, ὑπνοδωμάτιο καί ἕνα μικρό καθιστικό. Ὁ Εἰρηναῖος ἐμφανίσθηκε ἀγχωμένος καί μέ βαριά καρδιά. Ἦταν εὐχαριστημένος πού μέ εἶδε καί καθίσαμε μαζί στό καθιστικό. Μείναμε ἐκεῖ γιά περίπου τρεῖς ὤρες.

Πληροφορίες πού ἔλαβα ἀπό τόν Εἰρηναῖο.

Κατά τή διάρκεια τῆς συζητήσεως μας μού ἔδωσε τίς παρακάτω πληροφορίες:
α. Ὅτι δέν τοῦ ἐπιτρέπεται νά βγεῖ ἀπό τό κελί του.
β. Ὅτι εἶναι κλειδωμένος ἀπό τήν ἔξω πλευρά ὅλο αὐτό τόν καιρό.
γ. Σε πολλούς ἀπό τούς φίλους ἤ τούς ὑποστηρικτές του δέν ἐπιτρέπεται νά τόν ἐπισκεφθοῦν παρά τό γεγονός ὅτι μπορεῖ νά ἐπικοινωνεῖ μέ τόν ἔξω κόσμο μέσω τηλεφώνου (ἔχω τήν ἔντύπωση πώς ἔχει στή διάθεσή του δύο κινητά τηλέφωνα καί ἕνα σταθερό τηλέφωνο).
δ. Τοῦ δήλωσαν πώς ἄν βγεῖ ἔξω ἀπό τό κελί του γιά ὁποιοδήποτε λόγο δέν θά τοῦ ἐπιτρέψουν νά ἐπιτρέψει ξανά.
ε. Ζεῖ σέ αὐτό τό κελί τόν περισσότερο χρόνο τῆς ζωῆς του.
στ. Ἀρνεῖται ὅτι δέν δέχεται φαγητό καί δήλωσε πώς στήν πραγματικότητα ποτέ δέν τοῦ διετέθει φαγητό ἀπό τόν πατριάρχη Θεόφιλο.
ζ. Τά γεύματά του τοῦ παρέχονται ἀπό ἀνθρώπους πού τόν ἀγαποῦν καί τόν σέβονται, σέ κάθε περίπτωση ἔχει ἀπόθεμα φαγητοῦ στό ψυγεῖο του καί στό κελί του ἀπό δωρεές πού καί πάλι του παρέχονται ἀπό μεμονωμένους φίλους καί ὑποστηρικτές του.
η. Ὅτι δέν τοῦ ἐπιτρέπεται νά ἐπισκεφθεῖ ἤ νά λειτουργήσει στή μικρή ἐκκλησία πού βρίσκεται δίπλα στό κελί του.
θ. Ὅτι καμία συμφωνία δέν ἔχει γίνει ὅσον ἀφορᾶ ἰατρικές ὑπηρεσίες ἤ ὑπηρεσίες καθαριότητος. Στήν πραγματικότητα καθαρίζει τό κελί του μόνος του.
ι. Ἐπέμεινε ὅτι ὁ ἐκθρονισμός του ἦταν παράνομος σύμφωνα μέ τό Κανονικό Δίκαιο καί τούς Κανόνες τῆς Ἑλληνικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Γιά αὐτή τήν ἄποψη ἐπικαλέσθηκε τήν ἄποψη τοῦ κ. Σπυρίδωνα Κοντογιάννη, Καθηγητοῦ τῆς Θεολογίας στό Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν. Πράγματι μοῦ ἔδωσε τή δυνατότητα νά ἐπικοινωνήσω τηλεφωνικά μέ αὐτόν τόν Καθηγητή, ὁ ὁποῖος μοῦ ἐπιβεβαίωσε ὅτι ἡ ἐκθρόνιση τοῦ Εἰρηναίου ἦταν ἀνυπόστατη καί παράνομη. Αὐτό τό θέμα ὁ Εἰρηναῖος τό ἐπεξεργάσθηκε διεξοδικά ἐξηγῶντας μου ὅτι ἡ ἐκθρόνισή του ἦταν ἀποτέλεσμα μιᾶς συνωμοσίας ἐναντίον του ἀπό ἀνθρώπους καί ἀρχές πού δέν τόν συμπαθοῦσαν γιατί τούς ἐναντιωνόταν σέ θέματα ἀρχῶν. Ἀρνήθηκε τήν ἄποψη ἡ ὁποία δημοσιεύθηκε ὅτι ἔκανε παράνομες μεταβιβάσεις ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας πού ἀνήκε στό Πατριαρχεῖο καί προκάλεσε τόν ὁποιονδήποτε νά παρουσιάσει σχετικές ἀποδείξεις. Σύμφωνα μέ αὐτόν (τόν Εἰρηναῖο) ἕνα πρόσωπο πού ὀνομάζεται Παπαδῆμας ἔκανε κατάχρηση τῆς νομικῆς ἐξουσίας πέρα καί ἐναντίον τῆς ἐξουσίας τοῦ Εἰρηναίου.
ια. Ἀμφισβήτησε τόν ἰσχυρισμό τοῦ Θεοφίλου γιά τό γεγονός ὅτι πρέπει νά πάει σέ μοναστήρι μακρυά ἀπό τό Πατριαρχεῖο καί μου παρουσίασε ἄποδείξεις μέ ἔγγραφα γιά τό γεγονός ὅτι τό Πατριαρχεῖο εἶναι καί τό ἴδιο μοναστήρι.
ιβ. Ἐπέμεινε ὅτι πρέπει νά θεωρεῖται ὡς ὁ νόμιμος πατριάρχης Ἱεροσολύμων καί ἀμφισβήτησε τή θέση καί τήν ἐξουσία τοῦ Θεοφίλου, τόν ὁποῖο κατηγόρησε γιά πολλές παράνομες καί ἀνήθικες πράξεις.

Συμπεράσματα:

Εἶμαι πεπεισμένος πώς ὁ Εἰρηναῖος εἶναι ἀπομονωμένος, κλειδωμένος ἀπό τόν ὑπόλοιπο κόσμο στήν πραγματικότητα σάν φυλακισμένος κάτω ἀπό ἀπάνθρωπες, ἐξευτελιστικές καί καταπιεστικές συνθήκες ζωῆς χωρίς κανένα πραγματικό λόγο, παράνομα καί κυρίως ἀντίθετα ἀπό τά σχετικά ἀνθρώπινα δικαιώματα, τά ὁποῖα κατοχυρώνονται ἀπό πολλές διεθνεῖς ὀργανώσεις. Δυστυχῶς, τό Ἰσραήλ δέν ἔχει ἐπικυρώσει τό προαιρετικό Πρωτόκολλο τοῦ Διεθνοῦς Δικαστηρίου τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν σχετικά μέ τά Πολιτικά Δικαιώματα μέ ἀποτέλεσμα οἱ ἀνθρώποι πού βρίσκονται κάτω ἀπό δικαιοδοσία του νά στεροῦνται τήν προστασία τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων τους, μέσω τῶν μηχανισμῶν πού διατίθεται γιά τήν προστασία τους. Ὥστόσο, πρέπει νά συμπληρώσω ὅτι μέ βάση τά γεγονότα τά ὁποῖα ἐξέτασα τά ἀνθρώπινα δικαιώματα τοῦ Εἰρηναίου τά ὁποῖα κατοχυρώνονται ἀπό τή Συνθήκη ἔχουν παραβιασθεῖ καί συνεχίζουν νά παραβιάζονται:
1. «Τό δικαίωμα τοῦ νά μήν εὑρίσκεται κάτω ἀπό ἀπάνθρωπες καί ἐξευτελισθηκές συνθήκες» (ἄρθρο 7). Οἱ ἀποδείξεις πού ὑποστηρίζουν αὐτήν τήν παραβίαση συνίστανται στίς συνθήκες ζωῆς πού ἔχουν ἐπιβληθεῖ στόν Εἰρηναῖο μέ τήν μορφή τῆς ἀπομονώσεως καί τῆς στερήσεως τροφῆς, ἰατρικῆς (περίθαλψης) καί ἄλλων εὐκολιῶν καί στό κλείδωμα τοῦ τόπου διαμονῆς του ἀπό τήν ἐξωτερική πλευρά.
2. «Τό δικαίωμα τῆς ἐλευθερίας καί τῆς ἀσφάλειας τοῦ προσώπου» (ἄρθρο 9). Αὐτό εἶναι βεβαιωμένο ἀπό τήν πραγματική του κράτηση στό Πατριαρχεῖο καί στήν ἀπαγόρευση στούς ἀνθρώπους πού ἐπιθυμοῦν νά τόν δοῦν χωρίς τήν ἄδεια τοῦ πατριάρχη, ὁ ὁποῖος ἀποφασίζει μέ δική του ἐκτίμηση μέσω μία ἀπόλυτης καί ἀπό πολλές ἀπόψεις αὐθαίρετη διάκριση.
3. «Τό δικαίωμα νά μήν ὑποκείται σέ αὐθαίρετη ἤ παράνομη παρέμβαση στήν ἰδιωτική του ζωή καί στήν οἰκεία του» (ἄρθρο 17). Αὐτό βασίζεται στίς ἀπαγορεύσεις σχετικά μέ τή χρήση τοῦ κελιοῦ του καί στήν ἀπαγόρευση νά ἐπιστρέψει σέ αὐτό σέ περίπτωση πού φύγει ἀπό αὐτό γιά ὁποιονδήποτε λόγο, ἔστω καί προσωρινά.
4. «Τήν ἐλευθερία τοῦ νά φανερώνει κανείς τή θρησκεία του» (ἄρθρο 15). Αὐτό βεβαιώνεται μέ τήν ἀπόδειξη ὅτι στόν Εἰρηναῖο δέν ἐπιτρέπεται νά λειτουργεῖ στό ναό πού βρίσκεται δίπλα στό κελί του ἤ οὔτε κἄν νά τό ἐπισκέπτεται.
Αὐτή ἠ ἔκθεση μπορεῖ νά χρησιμοποιηθεῖ γιά ὁποιονδήποτε νόμιμο λόγο καί μπορεῖ νά χορηγηθεῖ σέ ὁποιαδήποτε ἀρχή, ὀργανισμό ἤ πρόσωπο πού μπορεῖ νόμιμα νά ἐνδιαφέρεται γιά τίς συνθήκες τῆς ζωῆς τοῦ πατριάρχη Εἰρηναίου. Πρέπει νά τονίσω πώς ἡ κακή ἀντιμετώπιση τοῦ Εἰρηναίου δέν μπορεῖ σέ καμία περίπτωση νά δικαιολογηθεῖ, ἀκόμα καί ἄν ὑποτεθεῖ πώς δίκαια ἔχει ἐκθρονισθεῖ γιά ὁποιονδήποτε λόγο.

Λευκωσία-Κύπρος 08.12.2008